Expert in kwaliteitsbehang!

Verf en behang Heemskerk

Misschien denkt u: hè, een nieuwe speciaalzaak voor verf en behang in Heemskerk? Niets is minder waar! Onder de naam Parré zijn wij al meer dan 35 jaar actief in het centrum van Heemskerk. Als fysieke verfwinkel, waar veel mensen uit de regio graag komen voor merken als Sigma, Sikkens en Histor. Maar ook voor de kwasten, toebehoren en onze enorme keuze aan behang. Ons assortiment is vanaf nu ook online beschikbaar. Klanten profiteren van kortingen tot 40%!

Verf Heemskerk

Veel mensen hebben vragen over hun schilderwerk. Welk merk en soort verf het beste bij de ondergrond past, bijvoorbeeld. Over de grondverf, het aantal lagen, en het aantal vierkante meter dat goed dekkend geschilderd kan worden met een liter. Maar ook over de kwasten, rollers en vooral over de juiste RAL-kleuren. Al decennia geeft ons team doe-het-zelf adviezen in de winkel van Parré in Heemskerk. De kennis en het advies blijven, alleen kunnen binnenverf en buitenverf, glansverf en matte soorten nu ook online worden besteld. Daar past ook een treffende naam bij: Verf Heemskerk.

verf Heemskerk Sigma Sikkens Histor verf kopen Heemskerk Beverwijk Castricum

Online Sigma, Sikkens en Histor kopen

In ons assortiment vind je alleen de beste merken. Kras- en slijtvaste verf. Makkelijk aan te brengen. Online kun je Sigma, Sikkens en Histor kopen. Beschikbaar in alle RAL-kleuren. Leverbaar uit voorraad, dus je kunt snel aan het schilderwerk beginnen. Het grote voordeel van online verf bestellen is dat je thuis, vanuit je luie stoel of vanaf de keukentafel, kunt uitzoeken welke soort, kleur en hoeveelheid je nodig hebt. Ook buiten de openingstijden van onze verfwinkel in Heemskerk om. Het betalen vindt plaats via Ideal, dus veilig en contactvrij.

Heb je toch behoefte aan advies? Neem dan gerust via de mail of telefoon contact met ons op. Wij zijn je graag van dienst. Bestellingen voor verf worden binnen twee uur gereed gemaakt. Dus in de juiste hoeveelheid en op de gewenste kleur. Naar keuze kun je de bestelling dan laten thuisbezorgen of de verf gratis, dat wil zeggen zonder verzendkosten, komen afhalen in Heemskerk. Alles is erop gericht dat jij aan de klus kunt beginnen, of ermee verder kunt, zonder vertraging!

behang Heemskerk Eijffinger Arte behang kopen Heemskerk Castricum Uitgeest

Ook kwasten en toebehoren in Heemskerk

Om het schilderwerk tot een fraai resultaat te brengen, heb je behalve verf ook een aantal toebehoren nodig. Daarom hebben wij in Heemskerk een grote hoeveelheid verfkwasten, verfrollers en verfbakjes beschikbaar. Allemaal materialen van professionele schilderskwaliteit. Je kunt ze eenvoudig in onze webwinkel kopen of toevoegen aan de bestelling die je voor verf doet.

Om het helemaal compleet te maken bestaat het assortiment ook uit blokwitters, verfrolbeugels, verfschrapers en afdekfolie. Je hoeft dus niet meer de deur uit als je aan schilderwerk wilt beginnen. Hoewel je natuurlijk vijf dagen per week van harte welkom bent in onze fysieke winkel in Heemskerk voor advies, het visueel zien en ophalen van producten.

Behang Heemskerk

Naast verf is behang een belangrijke productgroep in de webshop van Verf en Wand Heemskerk. Je kunt kiezen uit merken als Eijffinger, BN, Dutch Wallcoverings, Living Walls, Arte en Pip Studio. Wij streven ernaar om hofleverancier te worden van al het behang dat verkrijgbaar is in Nederland. Van klassiek tot trendy behang en van barok tot rozen behang. Allemaal verkrijgbaar in Heemskerk en vanaf nu dus ook online in onze nieuwe webwinkel.

Ook voor Beverwijk, Castricum en Uitgeest

Natuurlijk beperken wij ons niet tot inwoners van Heemskerk. Ook in Beverwijk, Castricum en Uitgeest zijn mensen op zoek naar verf en behang. Ook zij rijden binnen tien minuten naar onze winkel voor advies of om hun bestelling af te halen. En inwoners van Velsen, Zaanstad, Heiloo en Alkmaar in een kwartiertje. Met onze verfwinkel en de nieuwe webwinkel is de beste verf en het mooiste behang nu 24/7 beschikbaar voor iedereen in Heemskerk, Beverwijk, Castricum, Uitgeest en alle gemeenten die daar weer aan grenzen. Graag tot ziens aan de Jan van Scorelstraat 32 of online op verfenwandheemskerk.nl!

Wij zijn er om je te helpen

Chat met een van onze stylistes

Veilig & gemakkelijk betalen

Diverse betaalopties