Expert in kwaliteitsbehang!

Verzendkosten & Levertijd bij Verf en Wand Heemskerk

Alle pakketten naar zowel binnen als buitenland versturen wij met PostNL Pakketservice.

Tevens is het mogelijk alle bestellingen gratis op te halen in de winkel. Hieronder de verzendkosten weergegeven per land.

Nederland

1-4 werkdagen

kosten

€6,95 Gratis vanaf €75

België

2-4 werkdagen

kosten

Bij aankoop van producten heeft u als consument de mogelijkheid om uw bestelling zonder reden te ontbinden binnen 14 dagen. Deze termijn gaat in op de dag na ontvangst van het product door of namens de consument. De retourkosten zijn voor de rekening van de koper.

Verf retourneren
Elk artikel wat op kleur is gebracht of besteld in opdracht van de klant kan niet retour worden terug genomen. Dit geld voor gemengde verf.
Mocht u een klacht hebben over de kleur van de verf kunt u uiteraard contact met ons opnemen. Deze voorwaarden gelden voor zowel verf en behang.

Behang retourneren
1 rol behang mag niet retour. Vanaf 2 rol mag behang retour.

Na het retourneren van de bestelling storten wij het aankoopbedrag inclusief de verzendkosten van de heenzending zo snel mogelijk (uiterlijk binnen 7 dagen) terug op uw rekening.
Bijvoorbeeld: U ontvangt uw bestelling op 10 Januari. Uw retour product(en) dienen dan uiterlijk 24 Januari door ons te zijn ontvangen.

Verf en Wand Heemskerk
Jan van Scorelstraat 32
1961EZ, Heemskerk
Nederland

Wij verzoeken u het product zoveel als mogelijk in de originele verpakking te retourneren.
Nadat u gebruik heeft gemaakt van uw herroepingsrecht ontvangt u de betalingen, exclusief
eventuele leveringskosten voor de heenzending, binnen zeven dagen terug. Wij betalen u
terug met hetzelfde betaalmiddel waarmee u betaald heeft, tenzij u een andere methode met
ons afspreekt. U draagt zelf de kosten voor de retourzending.

Modelformulier voor herroeping
(dit formulier alleen invullen en terugzenden als u de overeenkomst wilt herroepen)
Aan verfenwandheemskerk.nl
Jan van Scorelstraat 32, 1961EZ Heemskerk